Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем, моля помощ.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем, моля помощ.

    Здравейте, незнам колко е оправдано пускането на нова тема, но не открих нищо свързано с това. Та ето какво стана, преди около два часа се връщах от ски и карах по един тесен заледен път, дотук добре самоче клата ми поднесе странично и ударих задната дясна гума в един бурдюр и като слезнах не видях нищо нередно освен една двусантиметрова драскотина на джантата, но проблема дойде когато тръгнах и установих че за да държа прав път волана трябва да е леко завит, та вапросат ми е какво може да се е изкривило, все пак ударът не беше с повече от 5-10км/ч и колко ще струва ремонт, то ясно утре заминава на доктор, но да имам нещо в предвид, че да не почва сменяване на посоки. Благодаря предварително за бързите и коректни отговори
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
    Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
    FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!

  • #2
    Така е доста относително да се каже,възможно е някоя планка на купето където е хванат носача да е мръднала или изкривила-все пак удара е слаб и не би трябвало да ти излезе скъпо,но все пак зависи от майстора.Пиши после какво е станало.
    166 2.4JTD-00г.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
      Така е доста относително да се каже,възможно е някоя планка на купето където е хванат носача да е мръднала или изкривила-все пак удара е слаб и не би трябвало да ти излезе скъпо,но все пак зависи от майстора.Пиши после какво е станало.
      Абе аз за писане ще пиша, ама се чудя дали може да съм изкривил шенкел или оста на главината. На вид никаква ситолация ме хвърли в такова безпокойств, че се вълнувам утре да я откарам на майстор (просто майстора не искаше да се занимава сега, инече щях вече да съм разбрал каква е диагнозата и се моля да е нещо дребно и да се тревожа напразно)
      Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
      Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
      FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!

      Comment


      • #4
        И аз залагам , че е малкия дявол . Дано се размине леко колега
        Alfa Romeo is a wonderful way of life!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от savoibul Покажи съобщение
          Абе аз за писане ще пиша, ама се чудя дали може да съм изкривил шенкел или оста на главината. На вид никаква ситолация ме хвърли в такова безпокойств, че се вълнувам утре да я откарам на майстор (просто майстора не искаше да се занимава сега, инече щях вече да съм разбрал каква е диагнозата и се моля да е нещо дребно и да се тревожа напразно)
          тука се изказвам лаишки (да почертая)

          Според мен не е шенкела нито главината най-вероятно си изкривил някоя от щангичките. които регулират сходимостта на колелата и сега колата ти непрекъснато завива със задницата ... затова и трябва да коригираш с волана но, все пак нищо не се знае имай предвид, че и носещата греда, както носачите при тази кола са доста масивни и здрави

          та дори и да нещо голямо - не се притеснявай части има навсякъде и нови и втора употреба колкото искаш
          Tormentvm In Dvm Demens

          Comment


          • #6
            ЗА такъв слаб удар остта или пък нещо по-сериозно не ми се вярва-но все пак знам ли?Дано да е нещо дребно.
            166 2.4JTD-00г.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
              ЗА такъв слаб удар остта или пък нещо по-сериозно не ми се вярва-но все пак знам ли?Дано да е нещо дребно.
              точно, за удар при тази скорост енергията на деформацията са я поели тампоните - така мисля и аз
              Tormentvm In Dvm Demens

              Comment


              • #8
                Мерси, за пожеланията живот и здраве утре ще пиша какво е станало.
                Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
                Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
                FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
                  ЗА такъв слаб удар остта или пък нещо по-сериозно не ми се вярва-но все пак знам ли?Дано да е нещо дребно.
                  Не се заблуждавай,че като е била ниска скоростта,удара е слаб.В случая е важна ъгловата скорост и необичайното натоварване на окачването.
                  Като се вдигне колата,ще стане ясно,какво се е изкривило.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Най-често се криви реглажната щанга. Надали с тая скорост има друго.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                      Най-често се криви реглажната щанга. Надали с тая скорост има друго.
                      А дано да си прав.
                      Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
                      Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
                      FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от savoibul Покажи съобщение
                        ...утре да я откарам на майстор (просто майстора не искаше да се занимава сега, инече щях вече да съм разбрал каква е диагнозата и се моля да е нещо дребно и да се тревожа напразно)
                        Според мен, ако отидеш направо на реглаж, там най-добре ще установят има ли нещо криво или не. Иначе какво ще види майсторът без стенд?
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                        Блог за работа и кариера

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                          Според мен, ако отидеш направо на реглаж, там най-добре ще установят има ли нещо криво или не. Иначе какво ще види майсторът без стенд?
                          Точно това и направих, и по предварителна информация, казвам по предварителна защото се оказа че имам два разбити предни горни носача и първо ще оправя тях и тогава ще я реголирам, се оказа че е потдал с около милиметър едвам видимо с просто човешко око, ушето на моста където се хваща реголиращата щанга и просто трябва да се развие леко щангата (реголира) и нещата ще си дойдат на мястото.
                          Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
                          Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
                          FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от savoibul Покажи съобщение
                            Точно това и направих, и по предварителна информация, казвам по предварителна защото се оказа че имам два разбити предни горни носача и първо ще оправя тях и тогава ще я реголирам, се оказа че е потдал с около милиметър едвам видимо с просто човешко око, ушето на моста където се хваща реголиращата щанга и просто трябва да се развие леко щангата (реголира) и нещата ще си дойдат на мястото.
                            Здрави коли са 166 ! Радвам се че положението ще се нормализира лесно !
                            Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от savoibul Покажи съобщение
                              Точно това и направих, и по предварителна информация, казвам по предварителна защото се оказа че имам два разбити предни горни носача и първо ще оправя тях и тогава ще я реголирам, се оказа че е потдал с около милиметър едвам видимо с просто човешко око, ушето на моста където се хваща реголиращата щанга и просто трябва да се развие леко щангата (реголира) и нещата ще си дойдат на мястото.
                              Така да приключа с темата. Значи на задният мост му няма нищо (установих го като смених стенда и стендаджията) целия проблем идваше от счупен лагер главина и най-вече от крив шенкел. Шенкелът беше крив в часта към която се закача реголиращата щанга, просто израстъкът (така да го нарека) на шенкелът беше станъл като дъга. След смяната на шенкелът заедно с лагерът на главината, воланат се изправи и си дойде в идялно положение и хубавото е че направих стенд преди смяната на шенкелът и след това и съм убеден че няма нищо друго потдала или криво. А между временно така и така бях започнал да се занимавам с окачването та направих нещата до край, в смисъл смених два предни горни носача, два задни тампона на предните долни носачи, един вътрешен накрайник и двете шарнирни втулки на задните шенкели, направих реголаж и колата стана бетон. Просто смених всичко което се беше развалило или се беше опитало да тръгне. Сега колата няма онова гадно полюшване в задната част което се беше появило от известно време, а кото минавам през релси и дупки немога да разбера кога съм ги минъл, няма никакво потропване, почукване или прискърцване - красота, сега колата е шес и само и безаварийно за напред си пожелавам на мен и на всички.
                              Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
                              Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
                              FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!

                              Comment

                              Working...
                              X